Velkommen til min blog!

Se: www.susanneclodpedersen.dk
Jeg har fået en hjemmeside og skriver fremover ikke her på bloggen, men vel mødt på hjemmesiden :-)



Jeg hedder Susanne Clod Pedersen, jeg er 42 år, forfatter, pianist, organist, lærer ved universitetet, gift med en jyde og mor til fire børn.

Jeg anser mig selv som en slags Daneskjald, og det er mit mål at levendegøre og formidle danmarkshistorie gennem intens fiktion.

Du er hjertelig velkommen til at skrive til mig: susanneclodpedersen@gmail.com

eller på min facebook.

Som forfatter hersker man over fantastiske skæbner og styrer vejrtagende begivenheder og vældige dramaer, og nu og da bliver en ildblodet viking, en udstødt kvinde, en hårdtprøvet livlæge eller en idealistisk ridder sendt af elfenbenstårnet, men hvad der hænder dem derude i virkeligheden, og hvad læserne synes om dem, får man selv forbløffende lidt at vide om.
Derfor er enhver respons inderlig velkommen!

Vel mødt!

Susanne Clod Pedersen





SIDSTE HIALMAR-BOG: "DET STØRSTE KALD" UDKOMMER D. 25 SEPTEMBER 2009!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Vi er rigtig mange i Frederikssund, som glæder os til at spille med i Arnulf og Veulf!

KH Don